پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261737
دشمنان انقلاب اسلامي در مقابل ايران قوي دچار شکست‌هاي متعددي شدند
تاریخ انتشار : 1402/01/11 16:57:33
نمایش : 469
امام‌جمعه فارسان گفت: دشمنان انقلاب اسلامي در مقابل ايران قوي دچار شکست‌هاي راهبردي متعددي شدند و از همه عصباني‌تر آمريکا و رژيم پليد و خبيث صهيونيستي بود. اتحاديه اروپا و دولت‌هاي اروپايي هم که دنباله‌روي آن‌ها هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: متقين دوستدار حضرت ولي‌عصر هستند اگر دوست داريم يکي از ياران حضرت ولي‌عصر ارواحنا فداه باشيم حتماً بايد يک سري از ويژگي‌ها را در خودمان ملکه کنيم؛ يعني دسته‌اي از صفات را در خودمان به وجود بياوريم. معمولاً در خصوصيات انسان‌هاي منتظر اين بيان‌شده است. در کتب مختلف، در بخش‌هاي مختلف اين را گفته‌اند که ويژگي‌هاي منتظران چيست.
 
وي افزود: مرحوم مجلسي در کتاب بحارالانوار روايتي از امام صادق عليه‌السلام نقل مي‌کند که حضرت فرمودند: هر کس بخواهد از اصحاب امام عصر باشد بايد اهل انتظار باشد اولاً؛ و اعمالش را بر اساس ورع انجام بدهد و داراي محاسن اخلاق باشد. اين سه ويژگي را دنبال کنيم به دست بياوريم.
 
 
امام‌جمعه فارسان بيان داشت: سال ۱۴۰۱ سپري شد درحالي‌که دشمنان انقلاب اسلامي در مقابل ايران قوي دچار شکست‌هاي راهبردي متعددي شدند و از همه عصباني‌تر آمريکا و رژيم پليد و خبيث صهيونيستي بود. اتحاديه اروپا و دولت‌هاي اروپايي هم که دنباله‌روي آن‌ها هستند. طراحي‌هايي که براي تضعيف و مهار جمهوري اسلامي داشتند امروز به جان خودشان افتاده. قطعاً خبرهاي فرانسه و مخمصه‌اي که دولتش گرفتارشده را شنيده‌ايد. در مهد به‌اصطلاح آزادي و حقوق بشر رفتار خشونت‌بار پليس با مردم فرانسه را ملاحظه فرموديد.
 
وي اظهار داشت: همين روزها اوضاع کشور و دولت روباه پير، انگليس خبيث را ببينيد که مدعيان حرف‌هاي قشنگ با مردم خودشان چگونه رفتار مي‌کنند. تبعيض نژادي شديد ازيک‌طرف، اسلام‌ستيزي افراطي و اسلام هراسي شديد از طرف ديگر، جوري تبليغ و تحريک کردند مردم خودشان را که شنيديد چگونه يک پيرمرد مسلمان را در خيابان جلوي مسجد به آتش کشيدند.
 
 
حجت‌الاسلام ملک پور تصريح کرد: دشمن با انواع ترفندها مي‌خواهد مردم را مأيوس کند. در همين بيانيه گام دوم يکي از تأکيدات ايشان بحث اميد به آينده و نقشي که جوانان کشور در اين اميدآفريني دارند است. در چله دوم دستورالعمل و بستر کاري که بايد انجام بدهيم همين بيانيه گام دوم است که بايد جلوي چشممان باشد. اميد به آينده اين حرفي که هرکسي دورهم مي‌نشيند مي‌گويد که خيلي اوضاع خراب است و هرکس به هرکس مي‌رسد در جمع‌هاي خودماني اين حرف‌ها را ميزند اين‌ها انرژي منفي است. اين‌طور نبايد گفت.
 
وي افزود: گاهي القاء مي‌شود که کارها تعطيل است؛ درحالي‌که اين‌طور نيست. در همين يک هفته گذشته و ده روز پايان اسفند اتفاقاتي که افتاد را دنبال کنيد؛ از باب جهاد تبيين براي بحث اميدآفريني بيان مي‌کنم.
امام‌جمعه فارسان به سفر وزير کار و رفاه اجتماعي اشاره داشت و گفت: سفر وزير محترم کار و رفا اجتماعي جناب آقاي دکتر مرتضوي که افتخار استان و شهرستان است به استان و به‌ويژه سفر به شهرستان و پيگيري مصوبات سفر رياست محترم جمهوري و دستورات و پيگيري‌هايي که داشتند واقعاً جاي تقدير و تشکر دارد و به‌زودي آثارش ديده مي‌شود اين اميدآفريني و پيشرفت است
 
وي اظهار داشت: يا يکي از دستورات مقام معظم رهبري و سياست‌هاي اقتصادي اين است که خام فروشي صورت نگيرد. در همين راستا، مجتمع پالايشگاهي در آبادان به ظرفيت ۲۱۰ هزار بشکه‌ در روز که يک ابر پروژه است در ۲۹ اسفند (روز آخر سال) به بهره‌برداري رسيد که روزانه ۱۴ ميليون ليتر بنزين و ۱۸ ميليون ليتر گازوئيل توليد مي‌کند. دارد کار مي‌شود و اين‌ها اميدآفرين است.
 
وي تصريح کرد: يا در ۲۵ اسفند يک مرکز بزرگ که از پيشرفته‌ترين و مجهزترين مراکز پيشگيري و درمان سرطان‌هاي خاص در سطح منطقه است (نه‌فقط ايران) افتتاح شد؛ که اين مرکز علاوه بر درمان، براي اولين بار از دستگاه‌هاي فوق پيشرفته استفاده مي‌کنند و نيروي متخصص لازم را هم تربيت مي‌کنند؛ و سالانه چند ميليارد دلار به اقتصاد کشور کمک مي‌کند.
 
وي بيان داشت: اين‌ها همه‌اش آينده است؛ و اين‌ها خوش‌بيني غيرواقعي نيست. موارد اين‌گونه فراوان است. بله مشکلات اقتصادي وجود دارد؛ از آن‌ها غافل نمي‌شويم. مسائل اين‌گونه هست؛ کار و معيشت و تورم و سفره مردم، همه مسائل هست اما من دارم مسير را عرض مي‌کنم. شدت عصبانيت دشمن، همين موفقيت‌هاست. اينکه از آينده ميگوييم و اميد مي‌دهيم کاذب نيست. غيرواقعي نيست. خوش‌بيني صرف نيست. دشمن چرا عصباني است؟ اگر ما در فقر به سر مي‌بريم، اگر در ناراحتي هستيم و زندگي‌مان مشکل دارد، پس دشمن چرا عصباني است؟ چون مي‌داند اين سختي و فشار نتيجه‌اش روشن است. تحمل شما مردم مسئله مهمي بود. مردم ما قدرت تاب‌آوري‌شان را انقدر بالا بردند که اين جنگ اقتصادي را کنترل و مهار کردند.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html